Dotaz:

Dobrý den, musím kontaktovat banku pokud mám nový občanský průkaz? Nebo mě kontaktují sami?

Odpověď

Dobrý den,

pokud máte novou „občanku“ měli byste kontaktovat svou banku sami. Banka obvykle neprovádí automatické aktualizace osobních údajů na základě změny občanského průkazu, protože nemá přímý přístup k těmto informacím. Je však důležité, aby banka měla aktuální informace, aby mohla správně ověřovat vaši totožnost a zabezpečit vaše účty. Doporučuji vám, abyste kontaktovali zákaznickou podporu nebo navštívili pobočku vaší banky a informovali je o změně občanského průkazu co nejdříve. Přineste si nový občanský průkaz, aby mohli aktualizovat vaše údaje.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, ráda bych se zeptala na kolik tak ročně přijde pronájem bezpečností schránky v…

Hezký den, ceny za pronájem bankovní schránky nebo trezoru se mohou lišit v závislosti na…

Hezký den, ráda bych věděla, jestli se započítává do daňového přiznání příspěvek v nezaměstnanosti?

Dobrý den, v rámci daňového přiznání se obvykle řeší pouze zdanitelné příjmy, a proto podpora…

Hezký den přeji, je možné dohledat majitele účtu, ze kterého mi přišly peníze na účet?…

Dobrý den, obávám se, že tuhle informaci Vám banka sdělit nemůže. Informace o jméně majitele…