Dotaz:

Dobrý den, mám půjčku u Raiffeisenbank, kdy se mi zhruba v půlce měsíce automaticky odečte částka jako splátka úvěru. Nicméně jsem si všiml, že minulý měsíc se mi nestrhla žádná částka. Jak to mám dále řešit?

Odpověď

Dobrý den, 

nejprve zkontrolujte svůj účet. Ujistěte se, že na vašem účtu bylo dostatek prostředků pro automatické stržení splátky a že nedošlo k žádným technickým problémům nebo blokacím na účtu. Dalším krokem je kontaktování Raiffeisenbank. Nejrychlejší způsob, jak situaci řešit, je zavolat na zákaznickou linku nebo navštívit pobočku osobně. Popište jim svůj problém a požádejte o vysvětlení, proč se splátka nestrhla. Připravte si informace o vašem úvěru, jako je číslo úvěru, datum splatnosti a výše splátky, abyste mohli banku informovat co nejpodrobněji. Banka vám následně poskytne pokyny, jak nahradit chybějící splátku. Může být potřeba provést manuální platbu nebo nastavit nové inkaso. Po vyřešení situace chvilku sledujte své následující splátky, abyste se ujistili, že se automatické inkaso obnovilo a vše funguje správně.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám hypoteční úvěr u Komerční banky a nyní by mi měla přijít nabídka…

Dobrý den, v případě refixace, banky obvykle nevyžadují nové posouzení bonity. Refixace je standardní procedura,…

Dobrý den, je možné na spořicím účtu měnit původní vloženou částku bez následných sankcí?

Dobrý den, ano, obecně platí, že na spořicím účtu v České republice můžete měnit původní…

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny,…

Dobrý den, obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není…