Dotaz:

Dobrý den, nejde se mi přihlásit do internetového bankovnictví z důvodu odstávky, proč, nevíte?

Odpověď

Hezký den,

důvodem, proč se nemůžete přihlásit do internetového bankovnictví může být plánovaná odstávka ze strany banky. Tyto odstávky bývají často prováděny kvůli údržbě systému, aktualizacím nebo zavádění nových funkcí, které zlepšují bezpečnost a stabilitu služeb. Doporučuji vám se podívat na oficiální webové stránky vaší banky, kde by měly být uvedeny informace o plánovaných odstávkách a jejich trvání. Můžete také kontaktovat zákaznickou podporu banky, která vám poskytne konkrétní informace.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jsem invalidní důchodce. Mám invalidní důchod třetího stupně, potřeboval bych půjčit peníze formou…

Dobrý den, jako invalidní důchodce s důchodem třetího stupně máte samozřejmě také možnost požádat o…

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli existuje možnost, jak přesunout finanční prostředky z mé…

Dobrý den, ano, existuje způsob, jak přesunout finanční prostředky z vaší peněženky v Atomic Wallet…

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnosti refinancování úvěru. Mám několik let starou hypotéku…

Dobrý den paní Jakoubková, refinancování hypotéky může být skvělým způsobem, jak snížit své měsíční splátky…