Dotaz:

Dobrý den, mám v internetovém bankovnictví nastavený trvalý příkaz k úhradě, k 20. dni v měsíci, ale peníze se tentokrát nestrhly z účtu, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

je několik kroků, které můžete podniknout. Nejprve zkontrolujte zůstatek na účtu a ujistěte se, že máte dostatek finančních prostředků ke krytí trvalého příkazu. Pokud na účtu nebyla dostatečná částka, příkaz se nemohl provést. Dále ověřte detaily trvalého příkazu v internetovém bankovnictví, abyste se ujistil/la, že je stále aktivní, správně nastavený a nedošlo k jeho neúmyslnému zrušení nebo změně. Podívejte se také na historii transakcí, kde některé banky uvádějí důvod neúspěšné platby, například nedostatek prostředků. Pokud vše vypadá správně, ale platba se přesto neprovedla, kontaktujte zákaznickou podporu vaší banky. Ta vám může pomoci zjistit, zda došlo k technické chybě nebo jinému problému. 

Nejnovější dotazy

Dobrý den, pár měsíců zpět mi skončila insolvence, kamarádi mě přemlouvali ať si s nimi…

Hezký den, pokud vám skutečně insolvence skončila, pak je to v pořádku a můžete si…

Dobrý den, rád bych se informoval o možnostech využití nemovitosti jako zástavy při refinancování hypotéky.…

Dobrý den, při refinancování hypotéky banka bude vyžadovat aktuální odhad hodnoty nemovitosti. Akceptované typy nemovitostí…

Dobrý den, začátkem roku 2023 jsem prodal pole, musím to nějak danit?

Dobrý den, pokud jste prodejem dosáhl zisku (což předpokládám že ano), pak musíte zisk zdanit.…