Dotaz:

Dobrý den, ztratila jsem svou sim kartu a nemám možnost dostat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví. Co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

pokud jste ztratila svou SIM kartu a nemůžete získat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví, doporučuji vám kontaktovat svou banku, co nejdříve. Banka vám může poskytnout řešení, jak získat nový přihlašovací kód pro váš účet. Nejspíše Vám také doporučí koupi nové SIM karty.
Budou vás pravděpodobně žádat o ověření vaší identity a potvrzení, že jste skutečným vlastníkem účtu. Banka může také zablokovat váš účet, aby zabránila neoprávněnému přístupu.
Při ztrátě SIM karty byste také měli kontaktovat svého mobilního operátora a požádat o zablokování vaší SIM karty, aby se zabránilo možnému zneužití vašeho telefonního čísla a výpadku služeb.

Nejnovější dotazy

Hezký den, mám na vás dotaz, nevím na koho jiného bych se měla obrátit. Co…

V České republice je pověřeným asistentem soudce obvykle právník, který pracuje na soudním úřadu a…

Dobrý den, co znamená, když se řekne whistleblowing? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, termín „whistleblowing“ se používá pro označení situace, kdy někdo (často zaměstnanec) upozorní na…

Dobrý den, mám dotaz ohledně insolvenčního řízení. Jak dlouho obvykle trvá, než se insolvenční správce…

Dobrý den, insolvenční správce by se vám měl ozvat asi do jednoho měsíce.