Dotaz:

Dobrý den, dnes odpoledne mi zavolal nějaký pán, představil se jako pracovník mé banky, ale měl velmi zlou češtinu. Říkal mi, že se někdo pokoušel dostat do mého internetového bankovnictví a žádal o půjčku. Následně po mě chtěl uvést informace, které jsem ale odmítl sdělit. Jedná se skutečně o pracovníka banky nebo to byl podvodník?

Odpověď

Dobrý den, banky tímhle stylem s lidmi vůbec nejednají, takže s největší pravděpodobností se jednalo o podvod. Dotyčný od vás chtěl nejspíš vymámit přístupové informace k internetovému bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se vás zeptal na otázku ohledně spoření na běžném účtu. Respektive…

Dobrý den,  založení spořicího účtu vedle běžného účtu u České spořitelny má určitě smysl, zejména…

Hezky den, chtěla jsem se zeptat. Když mi končí platnost platební karty, přijde mi automaticky…

Dobrý den paní Zvonařová, obvykle, když končí platnost platební karty, tak vám banka automaticky pošle…

Dobrý den přeji, rád bych se zeptal, jestli mohu v insolvenci s pojišťovnou uzavřít životní…

Dobrý den, ano, můžete uzavřít životní pojištění, i když jste v insolvenci. Insolvence se týká…