Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, s přítelem jsme nedávno postavili domeček, máme společnou hypotéku. Problém je v tom,…

Dobrý den, přítel vám musí zpravidla darovat polovinu nemovitosti (nebo prodat), jiné řešení prakticky není.…

Dobrý den, mám zvláštní dotaz. V minulém týdnu jsem byl ve své bance, kde jsem…

Hezký den pane Novotný, ano takový postup je zcela v pořádku a normální. Banky mají…

Dobrý den, rád bych se zeptal co to znamená pohyblivá úroková sazba u hypotečních úvěrů.…

Dobrý den, pohyblivá úroková sazba u hypotečních úvěrů znamená, že úroková sazba spojená s vaším hypotečním…