Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, pár měsíců zpět mi skončila insolvence, kamarádi mě přemlouvali ať si s nimi…

Hezký den, pokud vám skutečně insolvence skončila, pak je to v pořádku a můžete si…

Dobrý den, chci se zeptat, vlastním nějaké akcie, které bych rád daroval, respektive převedl na…

Hezký den, ano je to možné. V České republice je možné převést akcie na vaše…

Dobrý den, jde získat hypoteční úvěr, bez toho, aniž bych měl nějakou nemovitost do zástavy?…

Dobrý den, získání hypotečního úvěru v České republice vyžaduje zástavu v podobě nemovitosti. Hypotéka je…