Dotaz:

Dobrý den, na koho se mám obrátit, když řeším spor s bankou ?

Odpověď

Dobrý den,

pokud  řešíte spor a nepodařilo se vám dojít k uspokojivému řešení přímo s bankou, můžete se obrátit na Finančního arbitra České republiky. Finanční arbitr je nezávislý orgán, který se specializuje na mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli finančních služeb, včetně bank. Jeho služby jsou pro spotřebitele zdarma a představují efektivní způsob, jak vyřešit spor bez potřeby soudního řízení. Pro kontaktování finančního arbitra a zahájení řízení je nutné podat návrh na zahájení řízení, který musí obsahovat všechny relevantní informace a dokumenty související se sporem.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, co to prosím znamená, když někdo řekne, že má záznam v SOLUS?

Dobrý den, záznam v SOLUS znamená, že osoba nebo firma má zaznamenané informace o své…

Dobrý den, nedávno jsem měl úraz, mám uzavřené životní pojištění. Jak mám prosím dále postupovat…

Dobrý den, nevím jakou pojišťovnu myslíte, nicméně ji kontaktujte (přes formulář, telefonicky, nebo emailem), oznamte…

Dobrý den, rád bych se zeptal, co znamená ten trojmístný kód ze zadní strany platební…

Hezký den, trojmístný kód na zadní straně platební karty se nazývá CVV (Card Verification Value)…