Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, dostal jsem se vlastní vinou to nepěkné situace a potřeboval bych půjčku, ale…

Dobrý den, v případě, že nemáte aktuálně žádný příjem, je velmi nepravděpodobné, že by vám…

Dobrý den, co za doklady banky uznávají? Podotýkám, že pas nemám aktuální a řidičské oprávnění…

Dobrý den, kromě toho, co jste uvedl by vám některé banky teoreticky mohli uznat rodný…

Dobrý den, chci si vzít u banky spotřebitelský úvěr, ale první mě zajímalo, jestli bude…

Dobrý den, ano, banka bude zcela jistě zkoumat vaše příjmy. Je to standardní součást procesu…