Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Hezký den, mám zájem darovat část nemovitosti svému synovi, mám si stáhnout darovací smlouvu z…

Dobrý den, doporučil bych vám nechat si sepsat darovací smlouvu přímo u notáře, budete tak…

Dobrý den, mám na vás takovou netradiční otázku. Co se stane s běžným účtem, když…

Dobrý den, v České republice, jakož i v mnoha dalších zemích, platí, že v případě…

Dobrý den, ráda bych se informovala o situaci, která se mi nedávno přihodila. Přibližně před…

Dobrý den, paní Štablová, situace, ve které se nacházíte, je komplikovaná a vyžaduje zohlednění několika…