Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mohli byste mi prosím sdělit, kde mám sehnat kopii zelené karty? Mockrát děkuji!

Dobrý den, pro vyřízení duplikátu zelené karty, což je mezinárodní doklad o pojištění vozidla, je…

Dobrý den, co mám prosím dělat, jestliže sem v internetovém bankovnictví zadal špatně číslo účtu…

Dobrý den! Pokud jste omylem zadal špatné číslo účtu a peníze byly odeslány někomu úplně…

Dobrý den, rád bych zjistil, jestli náhodou nedlužím nějaké peníze na sociálním pojištění, jelikož v…

Dobrý den, zkuste prověřit svůj aktuální stav dluhů na sociálním pojištění kontaktováním místního sociálního úřadu…