Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nedávno jsme s manželkou zdědili menší pozemek na jihu Moravy, jde o to…

Dobrý den. Pokud jste zdědili ornou půdu a část z ní je v současnosti využívána…

Dobrý den, kdy mám nárok na příspěvek na bydlení?

Dobrý den, příspěvek na bydlení je poskytován jako sociální dávka pro osoby, které mají nízké…

Dobrý den, mám pět set eurovou bankovku, chtěl bych jí vyměnit na koruny. Můžu s…

Dobrý den, s pětiset eurovou bankovkou můžete samozřejmě zajít do banky a požádat o její…