Dotaz:

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke zúčtování a nereaguje na žádnou komunikaci?

Odpověď

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná komunikace, obraťte se na finančního arbitra, který vám spor s bankou pomůže vyřešit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám na vás takovou netradiční otázku. Co se stane s běžným účtem, když…

Dobrý den, v České republice, jakož i v mnoha dalších zemích, platí, že v případě…

Dobrý den, rozhodl jsem se že skončím s obchodováním kryptoměn, proto bych rád zrušil svůj…

Dobrý den, kontaktujte přímo support Binance a zeptejte se jak to udělat, určitě vám poradí,…

Dobrý den, kdy mám nárok na příspěvek na bydlení?

Dobrý den, příspěvek na bydlení je poskytován jako sociální dávka pro osoby, které mají nízké…