Dotaz:

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je vyžádala, ale nedaří se mi na pobočku dovolat. Mohli byste mi prosím poradit, co mám dělat? Tesařová

Odpověď

Dobrý den paní Tesařová,

je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se pokoušela dovolat. Zkuste to zítra, případně se podívejte přes internetové bankovnictví, jestli banka nenabízí aktualizaci údajů přímo v něm.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal na jednu otázku, tatínek dluží více než čtvrt milionu…

Dobrý den, jestli se nedopustil nějakého podvodu, tak do vězení nepůjde. Velmi pravděpodobně se ale…

Dobrý den, nedávno mi zemřel otec. Má otázka je, jestli bude v dědickém řízení zahrnut…

Dobrý den, v České republice platí dědické právo upravené občanským zákoníkem. Pokud byl dům napsán…

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je…

Dobrý den paní Tesařová, je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se…