Dotaz:

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je vyžádala, ale nedaří se mi na pobočku dovolat. Mohli byste mi prosím poradit, co mám dělat? Tesařová

Odpověď

Dobrý den paní Tesařová,

je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se pokoušela dovolat. Zkuste to zítra, případně se podívejte přes internetové bankovnictví, jestli banka nenabízí aktualizaci údajů přímo v něm.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, pokud má nějaká osoba uzavřenou smlouvu o dílu, je nutné, aby to byl…

Dobrý den, pokud se jedná o osobu, která uzavřela smlouvu o dílo, nemusí to automaticky…

Dobrý den, platí ještě sto eurová bankovka, která byla vydána v roce 2004?

Ano, sto eurová bankovka vydaná v roce 2004 stále platí. Všechny platné bankovky eura zůstávají…

Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli jako trader v České republice musím danit, ikdyž…

Dobrý den, v případě obchodování se daní výhradně zisk, nikoli ztráty. Například když prodáte kryptoměny…