Dotaz:

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je vyžádala, ale nedaří se mi na pobočku dovolat. Mohli byste mi prosím poradit, co mám dělat? Tesařová

Odpověď

Dobrý den paní Tesařová,

je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se pokoušela dovolat. Zkuste to zítra, případně se podívejte přes internetové bankovnictví, jestli banka nenabízí aktualizaci údajů přímo v něm.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nedávno mě kontaktoval můj dobrý kamarád, s tím, jestli bych mu mohl půjčit…

Dobrý den, pokud se rozhodnete půjčit peníze příteli, je velmi moudré zajistit, aby byly podmínky…

Dobrý den, mám na vás takovou zvláštní otázku. Nedávno jsem poslal kamarádce moje číslo bankovního…

Dobrý den, poskytnutí čísla samotného bankovního účtu by nemělo být zneužitelné. Bankovní účet se často…

Dobrý den, slyšel jsem, že se mají zdražovat dálniční známky, je to pravda? Od kdy…

Dobrý den pane Schovanče, ano, je pravda, že se v České republice od 1. března…