Dotaz:

Dobrý den, musím kontaktovat banku pokud mám nový občanský průkaz? Nebo mě kontaktují sami?

Odpověď

Dobrý den,

pokud máte novou „občanku“ měli byste kontaktovat svou banku sami. Banka obvykle neprovádí automatické aktualizace osobních údajů na základě změny občanského průkazu, protože nemá přímý přístup k těmto informacím. Je však důležité, aby banka měla aktuální informace, aby mohla správně ověřovat vaši totožnost a zabezpečit vaše účty. Doporučuji vám, abyste kontaktovali zákaznickou podporu nebo navštívili pobočku vaší banky a informovali je o změně občanského průkazu co nejdříve. Přineste si nový občanský průkaz, aby mohli aktualizovat vaše údaje.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, můžu u svého pojištění změnit obmyšlené osoby nebo to vůbec nejde?

Dobrý den, ve většině případů je možné změnit obmyšlené osoby. Tato možnost se týká různých…

Dobrý den, potřebuji poslat peníze kamarádovi do Rakouska, zajímá mě ale jestli za to budu…

Dobrý den, v případě platby do Rakouska, které je součástí EU, a pokud platíte v…

Dobrý den, nedávno mi v mé bance byla možnost rozšířit můj běžný účet, co mám…

Hezký den paní Majerová, nevím jakou přesně máte banku, nicméně zkuste eurový účet zrušit v…