Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám dotaz. Dlužím známé nějaké peníze z dovolené, bydlí na Slovensku, jak jí…

Dobrý den, stačí ve vašem internetovém bankovnictví zadat SEPA platbu, banka následně odešle vaší známé…

Dobrý den přeji, ráda bych se zeptala na jednu otázku. Syn se mi po dlouhé…

Hezký den, ano je tomu skutečně tak. Syn si po příjezdu zpět do České republiky…

Dobrý den, chtěl bych se informovat, jestli má exekutor v České republice pravomoc zablokovat můj…

Dobrý den, český exekutor může v rámci EU, tedy i včetně Německa, poměrně jednoduše zajistit…