Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám na vás dotaz, jestli budete znát odpověď. Přemýšlím, že založím spořící účet…

Hezký den, úroky se daní automaticky na spořícím účtu každý měsíc, poté co se připíší…

Dobrý den, platí ještě sto eurová bankovka, která byla vydána v roce 2004?

Ano, sto eurová bankovka vydaná v roce 2004 stále platí. Všechny platné bankovky eura zůstávají…

Dobrý den, je možné si změnit to, že mi bude výplata chodit na jiný běžný…

Ano, obecně je možné si změnit účet, na který vám chodí výplata, včetně účtu, ze…