Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, lze nějak  převést peníze ze zablokovaného bankovního účtu?

Hezký den, převést peníze ze zablokovaného bankovního účtu není možné, protože blokace znamená, že banka…

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda existuje možnost sub-pronájmu bytu v družstevním vlastnictví, který…

Dobrý den, pokud uvažujete o sub-pronájmu bytu v družstevním vlastnictví, zakoupeného s využitím překlenovacího úvěru,…

Dobrý den, s přítelem jsme nedávno postavili domeček, máme společnou hypotéku. Problém je v tom,…

Dobrý den, přítel vám musí zpravidla darovat polovinu nemovitosti (nebo prodat), jiné řešení prakticky není.…