Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, našel jsem peněženku, ve kterém jsou i platební karty a také hotovost. Co…

Dobrý den, pokud se stane, že naleznete ztracenou peněženku, která obsahuje kreditní karty a hotovost,…

Dobrý den, chystám se využít předschválenou hypotéku u své banky, ve svých 35 letech. Očekávám,…

Dobrý den, nejvíce záleží na tom, kdy dojde k podpisu úvěrové smlouvy. Obecně platí, že…

Dobrý den, pokud mi někdo posílá peníze ze zahraničí na můj český účet a potřebuje…

Dobrý den. Když někdo posílá peníze ze zahraničí na váš český účet, IBAN (International Bank…