Dotaz:

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na mě až drzý bych řekla. Chci to začít řešit, ale nevím jak. Poradíte mi?

Odpověď

Dobrý den,

zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené oddělení, které se specializuje na řešení stížností a podobných případů. Můžete je kontaktovat několika způsoby: telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím online formuláře na webové stránce banky. Je důležité, abyste jim poskytli veškeré informace, které jste o incidentu pamatujete, nebo jaké jste shromáždila. Další možností je navštívit pobočku banky, kde k incidentu došlo a požádat o osobní setkání s manažerem nebo vedoucím pobočky. Osobní jednání je často efektivnější způsob, jak vyjádřit své obavy a zajistit, že vaše stížnost bude brána vážně. V některých případech může být nejlepší řešení zaslat písemnou stížnost, která poskytuje oficiální záznam o vašem podání. Tento dopis můžete poslat buď tradiční poštou nebo elektronickou cestou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám dotaz. Můžu si sám jakožto zaměstnanec vyplnit daňové přiznání? Co vše k…

Dobrý den, při vyplňování daňového přiznání jsou výplatní pásky samozřejmě důležitým zdrojem informací o vašich…

Dobrý den, jak dlouho prosím trvá, než se připíší peníze na účet? Potřebuji odeslat platbu…

Dobrý den, obě dvě banky podporují okamžité platby, tudíž peníze bude mít příjemce na účtu…

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny,…

Dobrý den, obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není…