Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jsou nějaké podmínky pro to, abych mohla příteli zřídit disponentský účet? Chceme mít…

Dobrý den, pro zřízení disponentského účtu vašemu příteli je potřeba splnit několik základních podmínek. Tyto…

Dobrý den, mám tříletou vnučku a chtěla bych jí uzavřít stavební spoření a měsíčně jí…

Dobrý den, uzavření stavebního spoření pro vnučku je určitě možné, i když je k tomu…

Dobrý den, pokud si teď pořídím dům na hypotéku a později se ožením, a nedej…

Dobrý den, pokud si pořídíte dům na hypotéku před uzavřením manželství, dům zůstane výlučně ve…