Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, za půl roku mi končí současná pětiletá fixace hypotéky. Má otázka zní, jestli…

Dobrý den, v případě, že se jedná pouze o refixaci úrokové sazby u vaší stávající…

Dobrý den, přemýšlím, že bych si vzal od banky hypoteční úvěr na koupi domu. Poskytují…

Dobrý den, banky nemovitosti neprodávají, budete muset kontaktovat nějakou realitní kancelář nebo si koupi nemovitosti…

Dobrý den, měl bych na vás dotaz, nedávno sem zaslechl pojem crowdfunding a moc jsem…

Hezký den. Crowdfunding je termín, který se používá pro financování projektů, podnikání nebo iniciativ pomocí…