Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám na vás zase důležitou otázku. Dá se v České republice zneužít plná…

Dobrý den, ano, plná moc může být zneužita i v České republice, stejně jako v…

Dobrý den, pokud bych se čistě náhodou ocitl v exekuci, a měl bych nějaké cennosti…

Dobrý den, v případě exekuce může exekutor zasáhnout majetek dlužníka, který je známý a dostupný.…

Dobrý den, co mám dělat, když jsem se stal obětí podvodu? Bohužel jsem to zjistil…

Dobrý den, pokud se stanete obětí podvodu, okamžitě jednejte. Nejprve kontaktujte platformu, na které se…