Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Mám dotaz ohledně povinnosti banky při převodu peněz. Je banka povinna upozornit na podezřelého příjemce…

Dobrý den, banky takovou povinnost samozřejmě nemají a žádnou odpovědnost by ani v případě podvodu …

Dobrý den, jaké kroky bych měl podniknout, abych zablokoval nebo zrušil kartu CURVE? Děkuji za…

Dobrý den. Pokud chcete zablokovat nebo zrušit kartu Curve, můžete postupovat následujícím způsobem:   1)…

Dobrý den, co mám dělat, když mi byla ukradena platební karta? Jsem z toho nešťastná.…

Dobrý den paní Lišková, okamžitě je třeba zablokovat kartu. To je klíčovým krokem, který byste…