Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nejspíš jsem naletěl podvodníkům. Investoval jsem přes ně asi půl milionu korun, v…

Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste se ocitl v takové situaci. Bohužel, pravděpodobnost získání…

Dobrý den, ráda bych se zeptala na kolik tak ročně přijde pronájem bezpečností schránky v…

Hezký den, ceny za pronájem bankovní schránky nebo trezoru se mohou lišit v závislosti na…

Dobrý den, nedávno mě kontaktoval můj dobrý kamarád, s tím, jestli bych mu mohl půjčit…

Dobrý den, pokud se rozhodnete půjčit peníze příteli, je velmi moudré zajistit, aby byly podmínky…