Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám dotaz. Dlužím známé nějaké peníze z dovolené, bydlí na Slovensku, jak jí…

Dobrý den, stačí ve vašem internetovém bankovnictví zadat SEPA platbu, banka následně odešle vaší známé…

Dobrý den, můžu převést peníze z účtu manžela, pokud znám jen jeho číslo běžného účtu?…

Dobrý den, převod peněz z účtu někoho jiného, v tomto případě z účtu vašeho manžela,…

Dobrý den, chtěla bych se informovat o možnostech, jak ukončit stavební spoření před sjednaným termínem,…

Dobrý den, předčasné ukončení stavebního spoření v České republice je situace, která vyžaduje pečlivou přípravu…