Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, s přítelem jsme nedávno postavili domeček, máme společnou hypotéku. Problém je v tom,…

Dobrý den, přítel vám musí zpravidla darovat polovinu nemovitosti (nebo prodat), jiné řešení prakticky není.…

Dobrý den, chtěl jsem kamarádovi poslat peníze na účet, ale chtělo to po mě, abych…

Dobrý den. Předčíslí účtu, které může obsahovat až šest číslic, je volitelnou částí čísla účtu.…

Dobrý den, našla jsem doma v knize založenou starou padesáti eurovou bankovku z roku 2003.…

Dobrý den, paní Jaklová. Staré bankovky, včetně padesáti eurové bankovky z roku 2003, zůstávají i…