Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě…

Dobrý den, pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na…

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy…

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný…

Dobrý den, máme s manželkou dceru ve střídavé péči, každý ale bydlíme na jiném místě.…

Hezký den, v případě žádosti o příspěvek na bydlení se vaše dcera bude pravděpodobně počítat…