Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, vymění mi v ČNB poškozenou pětitisícovou bankovku? Vašek

Dobrý den pane Vašku, v případě, že máte poškozenou pětitisícovou bankovku, se můžete obrátit na…

Dobrý den, jak mohu prosím získat dodatek k mé hypoteční smlouvě? Banka mi pouze poslala…

Dobrý den, kontaktujte svou banku. Tam vám poradí, jak dále postupovat. Teoreticky je možné, že…

Hezký den, mám zájem darovat část nemovitosti svému synovi, mám si stáhnout darovací smlouvu z…

Dobrý den, doporučil bych vám nechat si sepsat darovací smlouvu přímo u notáře, budete tak…