Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jak mohu prosím získat dodatek k mé hypoteční smlouvě? Banka mi pouze poslala…

Dobrý den, kontaktujte svou banku. Tam vám poradí, jak dále postupovat. Teoreticky je možné, že…

Dobrý den, zajímalo by mě, jestli je možné u hypotečního úvěru ručit například jen jednou…

Dobrý den paní Knichalová, bance nelze zastavit pouze polovinu nemovitosti, vždy je možné zastavit pouze…

Dobrý den, kamarádka mi tvrdila, že pokud jsem již jednou měla insolvenci, nemohu ji mít…

Dobrý den. V České republice platí zvláštní pravidla pro opakovanou insolvenci. Pokud jste již v…