Dotaz:

Dobrý den, pravděpodobně jsem ztratil nebo vyhodil svou smlouvu o životním pojištění, jak mám dále postupovat? Pojistné samozřejmě stále platím. Děkuji Novák.

Odpověď

Dobrý den pane Nováku,

kopii vaší smlouvy vám vystaví vaše pojišťovna u které máte sjednané své životní pojištění, proto přímo doporučujeme kontaktovat vaši pojišťovnu, kde vám jistě ochotně pomohou.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, je možné na spořicím účtu měnit původní vloženou částku bez následných sankcí?

Dobrý den, ano, obecně platí, že na spořicím účtu v České republice můžete měnit původní…

Obracím se na vás s prosbou. Potřebuji zjistit kontakt/číslo na pobočku České spořitelny v Uherském…

Dobrý den, telefonní číslo je:  + 420 956 754 100, pobočka sídlí na ulici Dvořákova…

Dobrý den, ráda bych se zeptala na kolik tak ročně přijde pronájem bezpečností schránky v…

Hezký den, ceny za pronájem bankovní schránky nebo trezoru se mohou lišit v závislosti na…