Dotaz:

Dobrý den, mám půjčku u Raiffeisenbank, kdy se mi zhruba v půlce měsíce automaticky odečte částka jako splátka úvěru. Nicméně jsem si všiml, že minulý měsíc se mi nestrhla žádná částka. Jak to mám dále řešit?

Odpověď

Dobrý den, 

nejprve zkontrolujte svůj účet. Ujistěte se, že na vašem účtu bylo dostatek prostředků pro automatické stržení splátky a že nedošlo k žádným technickým problémům nebo blokacím na účtu. Dalším krokem je kontaktování Raiffeisenbank. Nejrychlejší způsob, jak situaci řešit, je zavolat na zákaznickou linku nebo navštívit pobočku osobně. Popište jim svůj problém a požádejte o vysvětlení, proč se splátka nestrhla. Připravte si informace o vašem úvěru, jako je číslo úvěru, datum splatnosti a výše splátky, abyste mohli banku informovat co nejpodrobněji. Banka vám následně poskytne pokyny, jak nahradit chybějící splátku. Může být potřeba provést manuální platbu nebo nastavit nové inkaso. Po vyřešení situace chvilku sledujte své následující splátky, abyste se ujistili, že se automatické inkaso obnovilo a vše funguje správně.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, dalo by se nějak obecně shrnout, kolik se platí při řádném ukončení životního…

Dobrý den, při řádném ukončení životního pojištění byste neměla platit ve skutečnosti vůbec nic.

Hezký den, rád bych si zrušil svůj účet u Raiffeisenbank, který prakticky nevyužívám, jaké mám…

Dobrý den, máte hned několik možností.  Účet můžete zrušit prostřednictví osobního bankéře, na kterého máte…

Dobrý den, chci se zeptat, vlastním nějaké akcie, které bych rád daroval, respektive převedl na…

Hezký den, ano je to možné. V České republice je možné převést akcie na vaše…