Dotaz:

Dobrý den, musím kontaktovat banku pokud mám nový občanský průkaz? Nebo mě kontaktují sami?

Odpověď

Dobrý den,

pokud máte novou „občanku“ měli byste kontaktovat svou banku sami. Banka obvykle neprovádí automatické aktualizace osobních údajů na základě změny občanského průkazu, protože nemá přímý přístup k těmto informacím. Je však důležité, aby banka měla aktuální informace, aby mohla správně ověřovat vaši totožnost a zabezpečit vaše účty. Doporučuji vám, abyste kontaktovali zákaznickou podporu nebo navštívili pobočku vaší banky a informovali je o změně občanského průkazu co nejdříve. Přineste si nový občanský průkaz, aby mohli aktualizovat vaše údaje.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, je možné prodat nemovitost, na které má banka zástavní právo k nemovitosti? Mnohokrát…

Dobrý den, ano určitě je možné prodat nemovitost, na které má banka zástavní právo (hypotéku),…

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co…

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte…

Dobrý den, rád bych se zeptal proč stát nenahlíží na kryptoměny podobně jako například na…

Dobrý den, kryptoměny nejsou v ČR právně uznány jako standardní finanční nástroje nebo cenné papíry,…