Dotaz:

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte dále postupovat. Případně zajděte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde to zcela jistě s vámi vyřeší, abyste měl znovu přístup ke svému bankovnictví

Nejnovější dotazy

Dobrý den, v roce 2015 mi skončila v České republice insolvence. Můžu již požádat o…

Dobrý den, prakticky osm let poté co vám skončila insolvence již můžete zažádat o hypoteční…

Dobrý den, mám nesmělý dotaz, mohu si jako stará důchodkyně založit penzijní spoření a následně…

Dobrý den, dovolte mi upřesnit, že možnost založení penzijního spoření je otevřená široké veřejnosti, a…

Dobrý den, manžel před jedním rokem zdědil byt po rodičích. Nyní si ale postavil hlavu…

Dobrý den, rozhodování o prodeji bytu patří výlučně majiteli tohoto bytu. V případě, že váš…