Dotaz:

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte dále postupovat. Případně zajděte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde to zcela jistě s vámi vyřeší, abyste měl znovu přístup ke svému bankovnictví

Nejnovější dotazy

Dobrý den, byl jsem na konzultaci u notáře kvůli dědictví. Jsme ve skupině tři dědicové.…

Dobrý den, dělení odkazovaného majetku mezi dědice závisí na obsahu závěti nebo na zákonných pravidlech…

Dobrý den, rád bych se zeptal na nejlepší způsob, jak efektivně využívat kreditní kartu, abych…

Dobrý den, efektivní využívání kreditní karty vyžaduje několik základních kroků. Vždy se snažte splatit celou…

Dobrý den, chystám se využít předschválenou hypotéku u své banky, ve svých 35 letech. Očekávám,…

Dobrý den, nejvíce záleží na tom, kdy dojde k podpisu úvěrové smlouvy. Obecně platí, že…