Dotaz:

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte dále postupovat. Případně zajděte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde to zcela jistě s vámi vyřeší, abyste měl znovu přístup ke svému bankovnictví

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jsou nějaké podmínky pro to, abych mohla příteli zřídit disponentský účet? Chceme mít…

Dobrý den, pro zřízení disponentského účtu vašemu příteli je potřeba splnit několik základních podmínek. Tyto…

Dobrý den, myslíte si, že přichází měnová krize? Jak myslíte, že by bylo nejrozumnější ochránit…

Hezký den, nemyslím si, že přichází jakákoliv měnová krize, alespoň ne v blízké době. Investujte…

Dobrý den, rád bych se zeptal co to znamená pohyblivá úroková sazba u hypotečních úvěrů.…

Dobrý den, pohyblivá úroková sazba u hypotečních úvěrů znamená, že úroková sazba spojená s vaším hypotečním…