Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, potřebuji poradit s výběrem pojištění domácnosti. Jaké jsou klíčové faktory, které bych měla…

Hezký den, při výběru pojištění domácnosti je důležité zvážit několik klíčových faktorů. Nejprve se ujistěte,…

Dobrý den, jaké kroky bych měl podniknout, abych zablokoval nebo zrušil kartu CURVE? Děkuji za…

Dobrý den. Pokud chcete zablokovat nebo zrušit kartu Curve, můžete postupovat následujícím způsobem:   1)…

Dobrý den, mám zájem začít investovat do podílových fondů, ale jsem v této oblasti úplný…

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz ohledně investování do podílových fondů. Při výběru konkrétního fondu…