Dotaz:

Dobrý den, nemůžu aktivovat svou platební kartu, co mám k běžnému účtu u KB, jak mám dále postupovat prosím?

Odpověď

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat zákaznickou linku Komerční banky, kde vám poradí a nejspíše navedou na technické oddělení banky, které to s Vámi dále vyřeší.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chci se zeptat, vlastním nějaké akcie, které bych rád daroval, respektive převedl na…

Hezký den, ano je to možné. V České republice je možné převést akcie na vaše…

Dobrý den, můžu vypovědět smlouvu o povinném ručení k výročí smlouvy?

Dobrý den, ano můžete. Máte možnost vypovědět smlouvu o povinném ručení k výročí jejího uzavření.…

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat proč nám banka ve městě zrušila bankomat.

Dobrý den, jaké město máte na mysli? Je možné že bankomat nebyl dostatečně využíván, nicméně…