Dotaz:

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte dále postupovat. Případně zajděte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde to zcela jistě s vámi vyřeší, abyste měl znovu přístup ke svému bankovnictví

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je…

Dobrý den paní Tesařová, je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se…

Dobrý den, potřeboval bych poradit ohledně majetkového vypořádání po rozvodu. Nedávno jsem podal na katastr…

Dobrý den, běžnou praxí je to, že převod finančních prostředků protistraně proběhne až po úplném…

Dobrý den, nedávno mě kontaktoval můj dobrý kamarád, s tím, jestli bych mu mohl půjčit…

Dobrý den, pokud se rozhodnete půjčit peníze příteli, je velmi moudré zajistit, aby byly podmínky…