Dotaz:

Dobrý den,
chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal přes internetové bankovnictví. Částka ještě nebyla stržena z mého účtu, děkuji.

Odpověď

Dobrý den,
stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy kontaktujte svoji banku, sdělte co se stalo a požádejte banku o stornování dané platby.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na možnosti refinancování úvěru. Mám několik let starou hypotéku…

Dobrý den paní Jakoubková, refinancování hypotéky může být skvělým způsobem, jak snížit své měsíční splátky…

Dobrý den, potřebuji poslat peníze kamarádovi do Rakouska, zajímá mě ale jestli za to budu…

Dobrý den, v případě platby do Rakouska, které je součástí EU, a pokud platíte v…

Dobrý den, má banka (Komerční banka) mě kontaktovala, že potřebuje dodatečné informace ohledně několika mých…

Dobrý den, s přihlédnutím k opatřením proti praní špinavých peněz a financování terorismu (AML) je…