Dotaz:

Dobrý den, dnes jsem opakovaně zkoušela domluvit schůzku na pobočce přes telefon. Volala jsem na čísla, která jsem našla na webových stránkách a samozřejmě jsem se nemohla dovolat, bohužel se mi nepodařilo s nikým spojit, což je velmi frustrující. Tato zkušenost mě vede k zamyšlení nad způsobem komunikace mé banky s klienty. Dost mě to naštvalo a uvažuji o převodu svého běžného účtu k jiné bance. Je nějaká banka, co byste mi doporučili?

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, že jste měla negativní zkušenost při pokusu o sjednání schůzky s vaší bankou. Je zklamání, když komunikace s bankou není na uspokojivé úrovni a to může být oprávněným důvodem ke zvážení změny.

Pokud hledáte novou banku, měla byste zvážit několik faktorů, jako jsou poplatky, dostupnost poboček, kvalita zákaznického servisu, dostupné bankovní produkty a služby. Také technologické možnosti, jako je mobilní a internetové bankovnictví. Mohlo by být užitečné podívat se na recenze a hodnocení různých bank, stejně jako se poradit s přáteli a rodinou o jejich zkušenostech. Na co se u výběru běžného účtu jsme psali v článku 5 tipů, jak vybrat nejlepší běžný účet.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal jaký je rozdíl když si eura rozměním například ve…

Zdravím Tomáši. Zde je několik výhod, které byste mohl mít při směně eur ve směnárně…

Dobrý den, již delší dobu si lámu hlavou nad jednou definicí a vaše poradna se…

Dobrý den, v kontextu společnosti Sazka, která provozuje hazardní hry a sázky, termín „neoprávněná výhra“…

Dobrý den, jaké kroky bych měl podniknout, abych zablokoval nebo zrušil kartu CURVE? Děkuji za…

Dobrý den. Pokud chcete zablokovat nebo zrušit kartu Curve, můžete postupovat následujícím způsobem:   1)…