Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nedávno mi v mé bance byla možnost rozšířit můj běžný účet, co mám…

Hezký den paní Majerová, nevím jakou přesně máte banku, nicméně zkuste eurový účet zrušit v…

Dobrý den, rád bych zjistil jestli je možné zakoupit nemovitost, když jsem v insolvenci? Děkuji.

Dobrý den, moc nerozumím dotazu, jak to myslíte. Pokud jste v insolvenci, tak nemáte (neměl…

Dobrý den, co by se stalo, kdyby případně zkrachovala nějaká banka? Jsou mé peníze nějak…

Hezký den pane Vašku, v České republice je ochrana vkladů zajištěna systémem pojištění vkladů, který je…