Dotaz:

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je vyžádala, ale nedaří se mi na pobočku dovolat. Mohli byste mi prosím poradit, co mám dělat? Tesařová

Odpověď

Dobrý den paní Tesařová,

je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se pokoušela dovolat. Zkuste to zítra, případně se podívejte přes internetové bankovnictví, jestli banka nenabízí aktualizaci údajů přímo v něm.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal jaký je rozdíl když si eura rozměním například ve…

Zdravím Tomáši. Zde je několik výhod, které byste mohl mít při směně eur ve směnárně…

Dobrý den, mám několik spotřebitelských úvěrů a už nejsem schopen je splácet, ocitl jsem se…

Dobrý den, chápu, že se nacházíte v obtížné situaci. Nejdříve zkuste kontaktovat věřitele a vysvětlete…

Dobrý den, rád bych si sjednal termínovaný vklad u Max Banky, zaujala mne jejich nabízená…

Dobrý den, termínovaný vklad u Max banky si můžete sjednat bud online nebo prostřednictvím jejich…