Dotaz:

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak odblokovat? Nebo musím jít na pobočku banky? Díky Svačina

Odpověď

Dobrý den,
pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu aktivovat nebo odblokovat. První možností je kontaktovat svou banku online. Některé banky umožňují odblokování účtu prostřednictvím svých webových stránek nebo mobilních aplikací. Stačí se přihlásit do svého účtu a hledat možnost odblokování nebo obnovení hesla.

Pokud toto online řešení nefunguje nebo ho nemáte k dispozici, můžete zavolat na číslo zákaznické podpory uvedené na oficiálním webu vaší banky. Zaměstnanci banky vám poskytnou potřebné pokyny, jak postupovat dál.

V případě, že ani jeden z výše uvedených kroků nepomůže, nezoufejte. Můžete se vydat osobně na pobočku vaší banky, kde vám bankovní personál ochotně pomůže s odblokováním internetového bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych si koupil zlato nebo stříbro, ale fyzicky, nejlépe ve slitcích, abych…

Dobrý den, rozumím vám, že preferujete “fyzické investice” do zlata nebo stříbra a chcete mít…

Dobrý den, potřeboval bych půjčit peníze, jsem zaměstnán již rok a půl. Co mi doporučíte?

Hezký den, na co prosím potřebujete peníze? Jednalo by se o klasickou půjčku nebo potřebujete…

Dobrý den, mám sjednané povinné ručení u pojišťovny Slavia, ale nevím kdy přesně mi končí…

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat vaši pojišťovnu, kde máte sjednané povinné ručení, ve vašem případě…