Dotaz:

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy spletla jsem jen kód banky a omylem jsem to poslala na Českou spořitelnu, místo Moneta Money Bank. Dá se s tím něco dělat? Mám kontaktovat svou banku?

Odpověď

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný kód banky, je dobré okamžitě jednat. Kontaktujte pro jistotu svou banku a sdělte jim podrobnosti o platbě. Je však velká pravděpodobnost, že se vaše platba vrátí zpět na váš účet, protože je nepravděpodobné, že by někdo mohlo mít stejné číslo účtu jen s jiným kódem banky, ale pro klid kontaktujte banku, tím nic nepokazíte.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jsou nějaké podmínky pro to, abych mohla příteli zřídit disponentský účet? Chceme mít…

Dobrý den, pro zřízení disponentského účtu vašemu příteli je potřeba splnit několik základních podmínek. Tyto…

Dobrý den, máme s manželem hypoteční úvěr. Ráda bych do úvěrové smlouvy přizvala i moji…

Dobrý den, pokud máte zájem zapojit vaši sestru do úvěrové smlouvy k hypotéce, aby mohla…

Zdravím Vás, minulý rok sem si založil spořící účet u KB, nyní bych peníze potřeboval…

Dobrý den, peníze můžete kdykoliv bez problému vybrat, je to jen na vás na co…