Dotaz:

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy spletla jsem jen kód banky a omylem jsem to poslala na Českou spořitelnu, místo Moneta Money Bank. Dá se s tím něco dělat? Mám kontaktovat svou banku?

Odpověď

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný kód banky, je dobré okamžitě jednat. Kontaktujte pro jistotu svou banku a sdělte jim podrobnosti o platbě. Je však velká pravděpodobnost, že se vaše platba vrátí zpět na váš účet, protože je nepravděpodobné, že by někdo mohlo mít stejné číslo účtu jen s jiným kódem banky, ale pro klid kontaktujte banku, tím nic nepokazíte.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal, jestli je možné si vzít půjčku bez toho, aniž…

Dobrý den, jestliže se jedná o spotřebitelský úvěr v bance, pak budete muset pokaždé doložit…

Dobrý den, je možné aby nějaký podvodník zneužil mé rodné číslo, pokud jsem ztratil občanský…

Dobrý den! Ano, je teoreticky možné, že podvodník, který zná vaše jméno a adresu, by…

Dobrý den, obracím se na vás s netradičním dotazem. První vám objasním situaci ve které…

Hezký den, dluh sestry můžete zaplatit i z anglického účtu, dojde pak pouze k automatickému…