Dotaz:

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy spletla jsem jen kód banky a omylem jsem to poslala na Českou spořitelnu, místo Moneta Money Bank. Dá se s tím něco dělat? Mám kontaktovat svou banku?

Odpověď

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný kód banky, je dobré okamžitě jednat. Kontaktujte pro jistotu svou banku a sdělte jim podrobnosti o platbě. Je však velká pravděpodobnost, že se vaše platba vrátí zpět na váš účet, protože je nepravděpodobné, že by někdo mohlo mít stejné číslo účtu jen s jiným kódem banky, ale pro klid kontaktujte banku, tím nic nepokazíte.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, vysvětlete mi, jak je možné, že máme v ČR tak vysokou inflaci?

Vysoká míra inflace v České republice v poslední době může být ovlivněna různými faktory. Například…

Dobrý den, jaké důsledky mohou nastat, pokud neoznámím příjem z vedlejší činnosti insolvenčnímu správci?

Dobrý den, pokud jako dlužník neoznámíte příjem z vedlejší činnosti insolvenčnímu správci během insolvenčního řízení,…

Dobrý den, rozhodl jsem se že skončím s obchodováním kryptoměn, proto bych rád zrušil svůj…

Dobrý den, kontaktujte přímo support Binance a zeptejte se jak to udělat, určitě vám poradí,…