Dotaz:

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy spletla jsem jen kód banky a omylem jsem to poslala na Českou spořitelnu, místo Moneta Money Bank. Dá se s tím něco dělat? Mám kontaktovat svou banku?

Odpověď

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný kód banky, je dobré okamžitě jednat. Kontaktujte pro jistotu svou banku a sdělte jim podrobnosti o platbě. Je však velká pravděpodobnost, že se vaše platba vrátí zpět na váš účet, protože je nepravděpodobné, že by někdo mohlo mít stejné číslo účtu jen s jiným kódem banky, ale pro klid kontaktujte banku, tím nic nepokazíte.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych zjistil, zda je třeba podat hlášení u České správy sociálního zabezpečení…

Dobrý den, obě změny budou platné až od dalšího roku, tedy od ledna 2024. Pokud…

Dobrý den, v roce 2015 mi skončila v České republice insolvence. Můžu již požádat o…

Dobrý den, prakticky osm let poté co vám skončila insolvence již můžete zažádat o hypoteční…

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy…

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný…