Dotaz:

Dobrý den, nemohu se přihlásit do svého internetového bankovnictví – George od České spořitelny, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den, kontaktujte technickou podporu České spořitelny, nebo infolinku kde vás přímo navedou jak máte dále postupovat. Případně zajděte osobně na jakoukoliv pobočku České spořitelny, kde to zcela jistě s vámi vyřeší, abyste měl znovu přístup ke svému bankovnictví

Nejnovější dotazy

Dobrý den, již nejsem vedena v insolvenci ani v rejstříku. Můj dotaz ale spočívá v…

Hezký den, výmaz z insolvenčního rejstříku nemusí nutně znamenat výmaz i z ostatních registrů (…

Dobrý den, rád bych se zeptal na jednu otázku, tatínek dluží více než čtvrt milionu…

Dobrý den, jestli se nedopustil nějakého podvodu, tak do vězení nepůjde. Velmi pravděpodobně se ale…

Dobrý den, potřebuji se na něco zeptat a nevím na koho jiného bych se měla…

Dobrý den, obávám se, že mám pro vás špatnou zprávu. O příspěvek na bydlení momentálně…