Dotaz:

Dobrý den, nemůžu aktivovat svou platební kartu, co mám k běžnému účtu u KB, jak mám dále postupovat prosím?

Odpověď

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat zákaznickou linku Komerční banky, kde vám poradí a nejspíše navedou na technické oddělení banky, které to s Vámi dále vyřeší.

Nejnovější dotazy

Dobry den, kamarád bydli v Moskvě, pracuje tam. Jde o to, že mi dluží určitou…

Dobrý den, toto určitě možné není. Rusko bylo vyloučeno z mezinárodního platebního styku právě kvůli…

Dobrý den, nedávno jsem si změnil banku a teď jsem si všiml, že příchozí platby…

Dobrý den, myslíte například výplatu? Záleží také na tom, jakou banku má odesílatel platby, jestli…

Zdravím vás, chtěl bych se vás zeptat, proč je nutné hlásit bankám změnu místa pobytu,…

Dobrý den, je důležité, abyste svou banku informovali o změně svého místa pobytu z několika…