Dotaz:

Dobrý den, nemůžu aktivovat svou platební kartu, co mám k běžnému účtu u KB, jak mám dále postupovat prosím?

Odpověď

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat zákaznickou linku Komerční banky, kde vám poradí a nejspíše navedou na technické oddělení banky, které to s Vámi dále vyřeší.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jakou úrokovou sazbou je momentálně úročen můj spořící účet,…

Dobrý den, váš spořící účet by měl být úročen sazbou 5.68%, pokud na spořícím účtu…

Dobrý den, již nejsem vedena v insolvenci ani v rejstříku. Můj dotaz ale spočívá v…

Hezký den, výmaz z insolvenčního rejstříku nemusí nutně znamenat výmaz i z ostatních registrů (…

Dobrý den, nemůžu aktivovat svou platební kartu, co mám k běžnému účtu u KB, jak…

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat zákaznickou linku Komerční banky, kde vám poradí a nejspíše navedou…