Dotaz:

Dobrý den, nemůžu aktivovat svou platební kartu, co mám k běžnému účtu u KB, jak mám dále postupovat prosím?

Odpověď

Dobrý den, doporučujeme přímo kontaktovat zákaznickou linku Komerční banky, kde vám poradí a nejspíše navedou na technické oddělení banky, které to s Vámi dále vyřeší.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, můžu vypovědět smlouvu o povinném ručení k výročí smlouvy?

Dobrý den, ano můžete. Máte možnost vypovědět smlouvu o povinném ručení k výročí jejího uzavření.…

Dobrý den, nedávno jsem doma našla pár starých polských bankovek, jsou z osmdesátých let, jsou…

Dobrý den, polské bankovky z osmdesátých let pravděpodobně již nejsou v oběhu, jelikož Polsko prošlo…

Dobrý den, nedávno mi v mé bance byla možnost rozšířit můj běžný účet, co mám…

Hezký den paní Majerová, nevím jakou přesně máte banku, nicméně zkuste eurový účet zrušit v…