Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jaký postup je třeba dodržet pro vymazání firmy z obchodního rejstříku, pokud firma…

Dobrý den, pro postup vymazání firmy z obchodního rejstříku je třeba podat žádost na příslušném…

Dobrý den, chtěl bych si vzít spotřebitelský úvěr, ale nejsem si jistý jaké jsou všechny…

Dobrý den, hlavně by vás mělo zajímat RPSN (roční procentní sazba nákladů), což zahrnuje všechny…

Dobrý den, ráda bych se zeptala, co znamená bankovní směnka, nebo co se tím myslí. 

Dobrý den, bankovní směnka je finanční nástroj, který se používá v obchodních a finančních transakcích.…