Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, co znamená, když se řekne whistleblowing? Děkuji za odpověď.

Dobrý den, termín „whistleblowing“ se používá pro označení situace, kdy někdo (často zaměstnanec) upozorní na…

Dobrý den, rád bych se zeptal na nejlepší způsob, jak efektivně využívat kreditní kartu, abych…

Dobrý den, efektivní využívání kreditní karty vyžaduje několik základních kroků. Vždy se snažte splatit celou…

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli mi policie může jen tak zablokovat bankovní účet?

Dobrý den, v České republice policie může zablokovat bankovní účet jednotlivce, ale obvykle se tak…