Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, je prosím někde v okolí Zlína k dispozici mincomat? Na internetu nic nemůžu…

Dobrý den pane Vašku, mincomat by měl být na adrese přímo ve Zlíně na adrese…

Dobrý den, nikde jsem nenašel vkladomat AirBank v obci Rajhrad, je možné, že zde vkladomat…

Dobrý den, v současnou chvíli aktuálně vkladomat AirBank v Rajhradě není, nejbližším vkladomatem je dnes…

Dobrý den, pravděpodobně jsem ztratil nebo vyhodil svou smlouvu o životním pojištění, jak mám dále…

Dobrý den pane Nováku, kopii vaší smlouvy vám vystaví vaše pojišťovna u které máte sjednané…