Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možné žádat o půjčku na refinancování, pokud…

Dobrý den, pokud na to máte dostatečný příjem tak ano. Nicméně invalidní důchody bývají relativně…

Dobrý den, jsem student, nicméně, nedávno jsem začal studovat trading a učit se obchodovat. Jak…

Dobrý den, příjmy z obchodování na internetu, jako je trading, se v České republice považují…

Dobrý den, pracovní agentura pod kterou pracuji mi poslala výplatu na můj běžný účet, který…

Dobrý den, peníze se pravděpodobně vrátily zpět odesílateli – pracovní agentuře. Dodejte tedy agentuře nové…