Dotaz:

Dobrý den, ztratila jsem svou sim kartu a nemám možnost dostat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví. Co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

pokud jste ztratila svou SIM kartu a nemůžete získat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví, doporučuji vám kontaktovat svou banku, co nejdříve. Banka vám může poskytnout řešení, jak získat nový přihlašovací kód pro váš účet. Nejspíše Vám také doporučí koupi nové SIM karty.
Budou vás pravděpodobně žádat o ověření vaší identity a potvrzení, že jste skutečným vlastníkem účtu. Banka může také zablokovat váš účet, aby zabránila neoprávněnému přístupu.
Při ztrátě SIM karty byste také měli kontaktovat svého mobilního operátora a požádat o zablokování vaší SIM karty, aby se zabránilo možnému zneužití vašeho telefonního čísla a výpadku služeb.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, již delší dobu si lámu hlavou nad jednou definicí a vaše poradna se…

Dobrý den, v kontextu společnosti Sazka, která provozuje hazardní hry a sázky, termín „neoprávněná výhra“…

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy…

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný…

Dobry den, můžu založit učet jako Ukrajinec online nebo musím jít do banky?

Dobrý den! Možnost otevření běžného účtu pro Ukrajince online bez návštěvy banky v České republice…