Dotaz:

Dobrý den, ztratila jsem svou sim kartu a nemám možnost dostat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví. Co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

pokud jste ztratila svou SIM kartu a nemůžete získat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví, doporučuji vám kontaktovat svou banku, co nejdříve. Banka vám může poskytnout řešení, jak získat nový přihlašovací kód pro váš účet. Nejspíše Vám také doporučí koupi nové SIM karty.
Budou vás pravděpodobně žádat o ověření vaší identity a potvrzení, že jste skutečným vlastníkem účtu. Banka může také zablokovat váš účet, aby zabránila neoprávněnému přístupu.
Při ztrátě SIM karty byste také měli kontaktovat svého mobilního operátora a požádat o zablokování vaší SIM karty, aby se zabránilo možnému zneužití vašeho telefonního čísla a výpadku služeb.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych začal s investováním, můžete mi dát nějaké tipy?

Dobrý den. Začít s investováním je skvělý krok k budování vašeho finančního portfolia. Předtím než…

Zdravím, mám na vás dotaz ohledně mého úročení na spořícím účtu, zajímalo by mě jakou…

Dobrý den, u jaké banky máte prosím spořící účet? Potřebujeme doplňující informace, abychom vám byli…

Dobrý den, jsem již starší člověk a několikrát za sebou jsem popletl PIN u mé…

Dobrý den, pokud jste opakovaně zadal(a) nesprávný PIN, může být vaše platební karta dočasně zablokována…