Dotaz:

Dobrý den, ztratila jsem svou sim kartu a nemám možnost dostat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví. Co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

pokud jste ztratila svou SIM kartu a nemůžete získat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví, doporučuji vám kontaktovat svou banku, co nejdříve. Banka vám může poskytnout řešení, jak získat nový přihlašovací kód pro váš účet. Nejspíše Vám také doporučí koupi nové SIM karty.
Budou vás pravděpodobně žádat o ověření vaší identity a potvrzení, že jste skutečným vlastníkem účtu. Banka může také zablokovat váš účet, aby zabránila neoprávněnému přístupu.
Při ztrátě SIM karty byste také měli kontaktovat svého mobilního operátora a požádat o zablokování vaší SIM karty, aby se zabránilo možnému zneužití vašeho telefonního čísla a výpadku služeb.

Nejnovější dotazy

Hezky den, chtěla jsem se zeptat. Když mi končí platnost platební karty, přijde mi automaticky…

Dobrý den paní Zvonařová, obvykle, když končí platnost platební karty, tak vám banka automaticky pošle…

Dobry den, můžu založit učet jako Ukrajinec online nebo musím jít do banky?

Dobrý den! Možnost otevření běžného účtu pro Ukrajince online bez návštěvy banky v České republice…

Dobrý den, je možné uplatnit daňové odpočty jen z úroků zaplacených z hypotečního úvěru nebo…

Dobrý den, v České republice lze uplatnit daňové odpočty pouze z úroků zaplacených u hypotečních…