Dotaz:

Dobrý den, ztratila jsem svou sim kartu a nemám možnost dostat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví. Co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

pokud jste ztratila svou SIM kartu a nemůžete získat přihlašovací kód k internetovému bankovnictví, doporučuji vám kontaktovat svou banku, co nejdříve. Banka vám může poskytnout řešení, jak získat nový přihlašovací kód pro váš účet. Nejspíše Vám také doporučí koupi nové SIM karty.
Budou vás pravděpodobně žádat o ověření vaší identity a potvrzení, že jste skutečným vlastníkem účtu. Banka může také zablokovat váš účet, aby zabránila neoprávněnému přístupu.
Při ztrátě SIM karty byste také měli kontaktovat svého mobilního operátora a požádat o zablokování vaší SIM karty, aby se zabránilo možnému zneužití vašeho telefonního čísla a výpadku služeb.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, musím podat daňové přiznání, když jsem již od loňského roku více jak půl…

Dobrý den, rozumím tomu, že jste momentálně nezaměstnaná, otázkou však zůstává z jaké činnosti jste…

Dobrý den, chtěl bych se informovat o možnosti získání daňové úlevy na manželku, která v…

Dobrý den, vaše adresa pobytu nehraje žádnou roli, jelikož v daňovém přiznání se uvádí adresu…

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli mi policie může jen tak zablokovat bankovní účet?

Dobrý den, v České republice policie může zablokovat bankovní účet jednotlivce, ale obvykle se tak…