Dotaz:

Dobrý den, na koho se mám obrátit, když řeším spor s bankou ?

Odpověď

Dobrý den,

pokud  řešíte spor a nepodařilo se vám dojít k uspokojivému řešení přímo s bankou, můžete se obrátit na Finančního arbitra České republiky. Finanční arbitr je nezávislý orgán, který se specializuje na mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli finančních služeb, včetně bank. Jeho služby jsou pro spotřebitele zdarma a představují efektivní způsob, jak vyřešit spor bez potřeby soudního řízení. Pro kontaktování finančního arbitra a zahájení řízení je nutné podat návrh na zahájení řízení, který musí obsahovat všechny relevantní informace a dokumenty související se sporem.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, potřebuju od své banky potvrzení o vedení běžného účtu. Kde to získám? Musím…

Hezký den, toto potvrzení byste měl standardně získat ve svém internetovém bankovnictví – tedy online.…

Dobrý den, rád bych zjistil, jestli je možné sloučit mé půjčky u HomeCredit a Provident,…

Dobrý den, jestliže máte záznam v registru, tak se obávám, že vám banky nevyjdou vstříc,…

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke…

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná…