Dotaz:

Dobrý den, na koho se mám obrátit, když řeším spor s bankou ?

Odpověď

Dobrý den,

pokud  řešíte spor a nepodařilo se vám dojít k uspokojivému řešení přímo s bankou, můžete se obrátit na Finančního arbitra České republiky. Finanční arbitr je nezávislý orgán, který se specializuje na mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli finančních služeb, včetně bank. Jeho služby jsou pro spotřebitele zdarma a představují efektivní způsob, jak vyřešit spor bez potřeby soudního řízení. Pro kontaktování finančního arbitra a zahájení řízení je nutné podat návrh na zahájení řízení, který musí obsahovat všechny relevantní informace a dokumenty související se sporem.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nejspíš jsem naletěl podvodníkům. Investoval jsem přes ně asi půl milionu korun, v…

Dobrý den, velmi nás mrzí, že jste se ocitl v takové situaci. Bohužel, pravděpodobnost získání…

Dobrý den, pokud bych se čistě náhodou ocitl v exekuci, a měl bych nějaké cennosti…

Dobrý den, v případě exekuce může exekutor zasáhnout majetek dlužníka, který je známý a dostupný.…

Dobrý den, minulý týden jsem měla nemilou zkušenost na pobočce mé banky, zaměstnanec byl na…

Dobrý den, zkuste se obrátit na zákaznický servis banky, většina bank má k tomu určené…