Dotaz:

Dobrý den, na koho se mám obrátit, když řeším spor s bankou ?

Odpověď

Dobrý den,

pokud  řešíte spor a nepodařilo se vám dojít k uspokojivému řešení přímo s bankou, můžete se obrátit na Finančního arbitra České republiky. Finanční arbitr je nezávislý orgán, který se specializuje na mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli finančních služeb, včetně bank. Jeho služby jsou pro spotřebitele zdarma a představují efektivní způsob, jak vyřešit spor bez potřeby soudního řízení. Pro kontaktování finančního arbitra a zahájení řízení je nutné podat návrh na zahájení řízení, který musí obsahovat všechny relevantní informace a dokumenty související se sporem.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, prosím vás jsem již postarší člověk a nemůžu ani za mák zjistit jak…

Dobrý den, cokoliv u SIPO můžete upravit ve svém internetovém bankovnictví. Pokud internetové bankovnictví nepoužíváte,…

Dobrý den, mám půjčku u Raiffeisenbank, kdy se mi zhruba v půlce měsíce automaticky odečte…

Dobrý den,  nejprve zkontrolujte svůj účet. Ujistěte se, že na vašem účtu bylo dostatek prostředků…

Dobrý den, rád bych se prosím zeptal, jak se v České republice připisuje úrok na…

Dobrý den, v České republice se úroky na spořicím účtu připisují obvykle jedním z následujících…