Dotaz:

Dobrý den, na koho se mám obrátit, když řeším spor s bankou ?

Odpověď

Dobrý den,

pokud  řešíte spor a nepodařilo se vám dojít k uspokojivému řešení přímo s bankou, můžete se obrátit na Finančního arbitra České republiky. Finanční arbitr je nezávislý orgán, který se specializuje na mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a poskytovateli finančních služeb, včetně bank. Jeho služby jsou pro spotřebitele zdarma a představují efektivní způsob, jak vyřešit spor bez potřeby soudního řízení. Pro kontaktování finančního arbitra a zahájení řízení je nutné podat návrh na zahájení řízení, který musí obsahovat všechny relevantní informace a dokumenty související se sporem.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chtěl jsem se informovat, zda je možné stornovat zadanou platbu, kterou jsem zadal…

Dobrý den, stornovat zadanou platbu jde do té doby, než opustí váš účet, neprodleně tedy…

Dobrý den, prosím jestli mi poradíte. Mám ve své bance sjednaný i vyčerpaný kontokorent 10…

Dobrý den, vzhledem k tomu, že disponibilní zůstatek na vašem účtu je 30 000 Kč…

Dobrý den, našla jsem doma v knize založenou starou padesáti eurovou bankovku z roku 2003.…

Dobrý den, paní Jaklová. Staré bankovky, včetně padesáti eurové bankovky z roku 2003, zůstávají i…