Dotaz:

Dobrý den, dnes jsem opakovaně zkoušela domluvit schůzku na pobočce přes telefon. Volala jsem na čísla, která jsem našla na webových stránkách a samozřejmě jsem se nemohla dovolat, bohužel se mi nepodařilo s nikým spojit, což je velmi frustrující. Tato zkušenost mě vede k zamyšlení nad způsobem komunikace mé banky s klienty. Dost mě to naštvalo a uvažuji o převodu svého běžného účtu k jiné bance. Je nějaká banka, co byste mi doporučili?

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, že jste měla negativní zkušenost při pokusu o sjednání schůzky s vaší bankou. Je zklamání, když komunikace s bankou není na uspokojivé úrovni a to může být oprávněným důvodem ke zvážení změny.

Pokud hledáte novou banku, měla byste zvážit několik faktorů, jako jsou poplatky, dostupnost poboček, kvalita zákaznického servisu, dostupné bankovní produkty a služby. Také technologické možnosti, jako je mobilní a internetové bankovnictví. Mohlo by být užitečné podívat se na recenze a hodnocení různých bank, stejně jako se poradit s přáteli a rodinou o jejich zkušenostech. Na co se u výběru běžného účtu jsme psali v článku 5 tipů, jak vybrat nejlepší běžný účet.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, můžete mi prosím říci, jaký je rozdíl v koupi bytu do osobního vlastnictví…

Dobrý den, paní Černohorská. Koupě bytu do osobního vlastnictví znamená, že se stáváte přímým vlastníkem…

Dobrý den, rád bych se vás zeptal na otázku ohledně spoření na běžném účtu. Respektive…

Dobrý den,  založení spořicího účtu vedle běžného účtu u České spořitelny má určitě smysl, zejména…

Hezký den, mám zájem darovat část nemovitosti svému synovi, mám si stáhnout darovací smlouvu z…

Dobrý den, doporučil bych vám nechat si sepsat darovací smlouvu přímo u notáře, budete tak…