Dotaz:

Dobrý den, dnes jsem opakovaně zkoušela domluvit schůzku na pobočce přes telefon. Volala jsem na čísla, která jsem našla na webových stránkách a samozřejmě jsem se nemohla dovolat, bohužel se mi nepodařilo s nikým spojit, což je velmi frustrující. Tato zkušenost mě vede k zamyšlení nad způsobem komunikace mé banky s klienty. Dost mě to naštvalo a uvažuji o převodu svého běžného účtu k jiné bance. Je nějaká banka, co byste mi doporučili?

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, že jste měla negativní zkušenost při pokusu o sjednání schůzky s vaší bankou. Je zklamání, když komunikace s bankou není na uspokojivé úrovni a to může být oprávněným důvodem ke zvážení změny.

Pokud hledáte novou banku, měla byste zvážit několik faktorů, jako jsou poplatky, dostupnost poboček, kvalita zákaznického servisu, dostupné bankovní produkty a služby. Také technologické možnosti, jako je mobilní a internetové bankovnictví. Mohlo by být užitečné podívat se na recenze a hodnocení různých bank, stejně jako se poradit s přáteli a rodinou o jejich zkušenostech. Na co se u výběru běžného účtu jsme psali v článku 5 tipů, jak vybrat nejlepší běžný účet.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, nedávno jsem přišel k bankomatu a ten mi odmítl vydat částku, kterou jsem…

Dobrý den, hláška „transakce zamítnutá, nedostatečné prostředky“ z bankomatu znamená, že na bankovním účtu, z…

Dobrý den, je prosím normální, aby v mi banka v roce 2024 neustále účtovala poplatek…

Dobrý den, v současném konkurenčním prostředí, kdy bankovní služby procházejí rapidní digitalizací, se mnohé banky…

Dobrý den, má banka (Komerční banka) mě kontaktovala, že potřebuje dodatečné informace ohledně několika mých…

Dobrý den, s přihlédnutím k opatřením proti praní špinavých peněz a financování terorismu (AML) je…