Dotaz:

Dobrý den, dnes jsem opakovaně zkoušela domluvit schůzku na pobočce přes telefon. Volala jsem na čísla, která jsem našla na webových stránkách a samozřejmě jsem se nemohla dovolat, bohužel se mi nepodařilo s nikým spojit, což je velmi frustrující. Tato zkušenost mě vede k zamyšlení nad způsobem komunikace mé banky s klienty. Dost mě to naštvalo a uvažuji o převodu svého běžného účtu k jiné bance. Je nějaká banka, co byste mi doporučili?

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, že jste měla negativní zkušenost při pokusu o sjednání schůzky s vaší bankou. Je zklamání, když komunikace s bankou není na uspokojivé úrovni a to může být oprávněným důvodem ke zvážení změny.

Pokud hledáte novou banku, měla byste zvážit několik faktorů, jako jsou poplatky, dostupnost poboček, kvalita zákaznického servisu, dostupné bankovní produkty a služby. Také technologické možnosti, jako je mobilní a internetové bankovnictví. Mohlo by být užitečné podívat se na recenze a hodnocení různých bank, stejně jako se poradit s přáteli a rodinou o jejich zkušenostech. Na co se u výběru běžného účtu jsme psali v článku 5 tipů, jak vybrat nejlepší běžný účet.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, mám na vás takovou zvláštní otázku. Nedávno jsem poslal kamarádce moje číslo bankovního…

Dobrý den, poskytnutí čísla samotného bankovního účtu by nemělo být zneužitelné. Bankovní účet se často…

Dobrý den, je možné aby nějaký podvodník zneužil mé rodné číslo, pokud jsem ztratil občanský…

Dobrý den! Ano, je teoreticky možné, že podvodník, který zná vaše jméno a adresu, by…

Dobrý den, mohli byste mi prosím sdělit, kde mám sehnat kopii zelené karty? Mockrát děkuji!

Dobrý den, pro vyřízení duplikátu zelené karty, což je mezinárodní doklad o pojištění vozidla, je…