Dotaz:

Dobrý den, dnes jsem opakovaně zkoušela domluvit schůzku na pobočce přes telefon. Volala jsem na čísla, která jsem našla na webových stránkách a samozřejmě jsem se nemohla dovolat, bohužel se mi nepodařilo s nikým spojit, což je velmi frustrující. Tato zkušenost mě vede k zamyšlení nad způsobem komunikace mé banky s klienty. Dost mě to naštvalo a uvažuji o převodu svého běžného účtu k jiné bance. Je nějaká banka, co byste mi doporučili?

Odpověď

Dobrý den,

je mi líto, že jste měla negativní zkušenost při pokusu o sjednání schůzky s vaší bankou. Je zklamání, když komunikace s bankou není na uspokojivé úrovni a to může být oprávněným důvodem ke zvážení změny.

Pokud hledáte novou banku, měla byste zvážit několik faktorů, jako jsou poplatky, dostupnost poboček, kvalita zákaznického servisu, dostupné bankovní produkty a služby. Také technologické možnosti, jako je mobilní a internetové bankovnictví. Mohlo by být užitečné podívat se na recenze a hodnocení různých bank, stejně jako se poradit s přáteli a rodinou o jejich zkušenostech. Na co se u výběru běžného účtu jsme psali v článku 5 tipů, jak vybrat nejlepší běžný účet.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chtěla bych se informovat o možnostech, jak ukončit stavební spoření před sjednaným termínem,…

Dobrý den, předčasné ukončení stavebního spoření v České republice je situace, která vyžaduje pečlivou přípravu…

Dobrý den, rád bych zjistil, jestli náhodou nedlužím nějaké peníze na sociálním pojištění, jelikož v…

Dobrý den, zkuste prověřit svůj aktuální stav dluhů na sociálním pojištění kontaktováním místního sociálního úřadu…

Dobrý den, rád bych věděl, proč po mě banka požaduje při zakládání běžného účtu i…

Dobrý den, ano je to normální postup. Co se týče českých občanů, bankám stačí pouze…