Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, prosím, mohli byste mi říci do jakého termínu mám nejpozději uhradit daň z…

Hezký den, v České republice byl termín pro úhradu daně z nemovitosti stanoven na 31.…

Dobrý den, našla jsem starou vkladní knížku, ještě z doby před revolucí, je pořad knížka…

Dobrý den, jelikož jste sama zmínila, že je to vkladní knížka ještě z doby před…

Dobrý den, nedávno jsem si změnil banku a teď jsem si všiml, že příchozí platby…

Dobrý den, myslíte například výplatu? Záleží také na tom, jakou banku má odesílatel platby, jestli…