Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je nutné odvádět daň z garáže, která stojí…

Dobrý den, daň z nemovitosti se vztahuje na všechny budovy a pozemky, včetně garáží, bez…

Dobrý den, byl jsem na konzultaci u notáře kvůli dědictví. Jsme ve skupině tři dědicové.…

Dobrý den, dělení odkazovaného majetku mezi dědice závisí na obsahu závěti nebo na zákonných pravidlech…

Hezky den, chtěla jsem se zeptat. Když mi končí platnost platební karty, přijde mi automaticky…

Dobrý den paní Zvonařová, obvykle, když končí platnost platební karty, tak vám banka automaticky pošle…