Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, co mám prosím dělat, jestliže sem v internetovém bankovnictví zadal špatně číslo účtu…

Dobrý den! Pokud jste omylem zadal špatné číslo účtu a peníze byly odeslány někomu úplně…

Dobrý den, mám na vás takovou zvláštní otázku. Nedávno jsem poslal kamarádce moje číslo bankovního…

Dobrý den, poskytnutí čísla samotného bankovního účtu by nemělo být zneužitelné. Bankovní účet se často…

Dobrý den, rozhodl jsem se že skončím s obchodováním kryptoměn, proto bych rád zrušil svůj…

Dobrý den, kontaktujte přímo support Binance a zeptejte se jak to udělat, určitě vám poradí,…