Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, plánuji poslat finanční prostředky do advokátní úschovy za nákup nemovitosti jednomu advokátovi. Jakým…

Dobrý den, informace týkající se jména majitele účtu podléhají bankovnímu tajemství a banky nemají oprávnění…

Dobrý den, rád bych zjistil, jestli náhodou nedlužím nějaké peníze na sociálním pojištění, jelikož v…

Dobrý den, zkuste prověřit svůj aktuální stav dluhů na sociálním pojištění kontaktováním místního sociálního úřadu…

Hezký den přeju, prosím vás, mám takový nepříjemný dotaz. Z manželova účtu odchází relativně velké…

Dobrý den, ve Vašem případě, kdy budete akceptovat nové podmínky pro refixaci žádné příjmy banka…