Dotaz:

Dobrý den, zaplatila jsem v jednom e-shopu za zboží pomocí internetové platby u České spořitelny, nicméně jsem si to rozmyslela a chci platbu zrušit. Půjde to ještě?

Odpověď

Dobrý den,
obecně platí, že jakmile je platba autorizována a převedena do stavu „rezervace“, není již možné ji zrušit přímo prostřednictvím internetového bankovnictví. Elektronické platby jsou často zpracovávány velmi rychle, což znamená, že na zrušení je velmi krátké okno nebo to dokonce nemusí být vůbec možné. Pokud platba proběhla nedávno, doporučím vám co nejrychleji kontaktovat zákaznický servis České spořitelny. Mohou vám poskytnout informace o stavu platby a zda je možné ji ještě zrušit.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, je prosím někde v okolí Zlína k dispozici mincomat? Na internetu nic nemůžu…

Dobrý den pane Vašku, mincomat by měl být na adrese přímo ve Zlíně na adrese…

Dobrý den, vysvětlete mi, jak je možné, že máme v ČR tak vysokou inflaci?

Vysoká míra inflace v České republice v poslední době může být ovlivněna různými faktory. Například…

Dobrý den, je možné si změnit to, že mi bude výplata chodit na jiný běžný…

Ano, obecně je možné si změnit účet, na který vám chodí výplata, včetně účtu, ze…