Dotaz:

Dobrý den, mám v internetovém bankovnictví nastavený trvalý příkaz k úhradě, k 20. dni v měsíci, ale peníze se tentokrát nestrhly z účtu, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,

je několik kroků, které můžete podniknout. Nejprve zkontrolujte zůstatek na účtu a ujistěte se, že máte dostatek finančních prostředků ke krytí trvalého příkazu. Pokud na účtu nebyla dostatečná částka, příkaz se nemohl provést. Dále ověřte detaily trvalého příkazu v internetovém bankovnictví, abyste se ujistil/la, že je stále aktivní, správně nastavený a nedošlo k jeho neúmyslnému zrušení nebo změně. Podívejte se také na historii transakcí, kde některé banky uvádějí důvod neúspěšné platby, například nedostatek prostředků. Pokud vše vypadá správně, ale platba se přesto neprovedla, kontaktujte zákaznickou podporu vaší banky. Ta vám může pomoci zjistit, zda došlo k technické chybě nebo jinému problému. 

Nejnovější dotazy

Dobrý den, musím podat daňové přiznání, když jsem již od loňského roku více jak půl…

Dobrý den, rozumím tomu, že jste momentálně nezaměstnaná, otázkou však zůstává z jaké činnosti jste…

Hezký den, rád bych si zrušil svůj účet u Raiffeisenbank, který prakticky nevyužívám, jaké mám…

Dobrý den, máte hned několik možností.  Účet můžete zrušit prostřednictví osobního bankéře, na kterého máte…

Dobrý den, povedla se mi taková věc, že jsem se ocitl na svém běžném účtu…

Dobrý den, pokud máte na svém běžném účtu záporný zůstatek (váš případ -95 Kč), nazývá…