Dotaz:

Dobrý den, mám půjčku u Raiffeisenbank, kdy se mi zhruba v půlce měsíce automaticky odečte částka jako splátka úvěru. Nicméně jsem si všiml, že minulý měsíc se mi nestrhla žádná částka. Jak to mám dále řešit?

Odpověď

Dobrý den, 

nejprve zkontrolujte svůj účet. Ujistěte se, že na vašem účtu bylo dostatek prostředků pro automatické stržení splátky a že nedošlo k žádným technickým problémům nebo blokacím na účtu. Dalším krokem je kontaktování Raiffeisenbank. Nejrychlejší způsob, jak situaci řešit, je zavolat na zákaznickou linku nebo navštívit pobočku osobně. Popište jim svůj problém a požádejte o vysvětlení, proč se splátka nestrhla. Připravte si informace o vašem úvěru, jako je číslo úvěru, datum splatnosti a výše splátky, abyste mohli banku informovat co nejpodrobněji. Banka vám následně poskytne pokyny, jak nahradit chybějící splátku. Může být potřeba provést manuální platbu nebo nastavit nové inkaso. Po vyřešení situace chvilku sledujte své následující splátky, abyste se ujistili, že se automatické inkaso obnovilo a vše funguje správně.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné si vzít hypotéku na byt v…

Dobrý den, žádný dotaz není hloupý a ano, hypotéku na byt v osobním vlastnictví si…

Dobrý den, mohu si prosím změnit číslo účtu na vlastní?

Dobrý den, to možné není. Čísla bankovních účtů jsou generována bankami podle jejich interních systémů…

Dobrý den, banka mi daní úroky z mého spořicího účtu. Je potřeba to následně ještě…

Dobrý den. V České republice je běžnou praxí, že banky automaticky strhávají daň z úroků…