Dotaz:

Dobrý den, nejde se mi přihlásit do internetového bankovnictví z důvodu odstávky, proč, nevíte?

Odpověď

Hezký den,

důvodem, proč se nemůžete přihlásit do internetového bankovnictví může být plánovaná odstávka ze strany banky. Tyto odstávky bývají často prováděny kvůli údržbě systému, aktualizacím nebo zavádění nových funkcí, které zlepšují bezpečnost a stabilitu služeb. Doporučuji vám se podívat na oficiální webové stránky vaší banky, kde by měly být uvedeny informace o plánovaných odstávkách a jejich trvání. Můžete také kontaktovat zákaznickou podporu banky, která vám poskytne konkrétní informace.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, před nějakým časem jsem půjčil peníze kamarádovi. Mám na to samozřejmě i smlouvu,…

Dobrý den, peníze budete muset vymáhat právní cestou. Nic jiného pravděpodobně dělat nelze, pokud se…

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě…

Dobrý den, pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na…

Dobrý den, 24.8 semnou zaměstnavatel ukončil pracovní poměr ve zkušební době, má na to právo?…

Hezký den, zaměstnavatel vás může ve zkušební době propustit kdykoliv a to i bez udání…