Dotaz:

Dobrý den, dnes odpoledne mi zavolal nějaký pán, představil se jako pracovník mé banky, ale měl velmi zlou češtinu. Říkal mi, že se někdo pokoušel dostat do mého internetového bankovnictví a žádal o půjčku. Následně po mě chtěl uvést informace, které jsem ale odmítl sdělit. Jedná se skutečně o pracovníka banky nebo to byl podvodník?

Odpověď

Dobrý den, banky tímhle stylem s lidmi vůbec nejednají, takže s největší pravděpodobností se jednalo o podvod. Dotyčný od vás chtěl nejspíš vymámit přístupové informace k internetovému bankovnictví.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, jaký je správný postup v případě, že banka nerespektuje oficiálně přijatý šek ke…

Dobrý den, zkuste banku oslovit ještě jednou, pokud i tak nebude ze strany banky žádná…

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě…

Dobrý den, pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na…

Dobrý den, mám problém s aktualizací mých údajů u své banky. Sama banka si je…

Dobrý den paní Tesařová, je možné, že banka měla nějaký technický problém, když jste se…