Dotaz:

Dobrý den, nejde se mi přihlásit do internetového bankovnictví z důvodu odstávky, proč, nevíte?

Odpověď

Hezký den,

důvodem, proč se nemůžete přihlásit do internetového bankovnictví může být plánovaná odstávka ze strany banky. Tyto odstávky bývají často prováděny kvůli údržbě systému, aktualizacím nebo zavádění nových funkcí, které zlepšují bezpečnost a stabilitu služeb. Doporučuji vám se podívat na oficiální webové stránky vaší banky, kde by měly být uvedeny informace o plánovaných odstávkách a jejich trvání. Můžete také kontaktovat zákaznickou podporu banky, která vám poskytne konkrétní informace.

Nejnovější dotazy

Zdravím vás, chtěl bych se vás zeptat, proč je nutné hlásit bankám změnu místa pobytu,…

Dobrý den, je důležité, abyste svou banku informovali o změně svého místa pobytu z několika…

Dobrý den, pojišťovna mi odmítla pojistné plnění, jak mám dále postupovat?

Dobrý den, nejprve zkuste zjistit důvod odmítnutí. Pojišťovna by vám měla poskytnout písemné odůvodnění, proč…

Dobrý den, jak se prosím řeší situace, kdy mám operativní leasing, ale zároveň budu nucen…

Hezký den,  jakmile podáte návrh na insolvenci, bude vám přidělen insolvenční správce. Informujte ho o…