Dotaz:

Dobrý den, nejspíš jsem něco popletla a špatně zadala platbu v mém internetovém bankovnictví. Tedy spletla jsem jen kód banky a omylem jsem to poslala na Českou spořitelnu, místo Moneta Money Bank. Dá se s tím něco dělat? Mám kontaktovat svou banku?

Odpověď

Dobrý den, ano, když uděláte chybu při provádění platby v internetovém bankovnictví, jako je nesprávný kód banky, je dobré okamžitě jednat. Kontaktujte pro jistotu svou banku a sdělte jim podrobnosti o platbě. Je však velká pravděpodobnost, že se vaše platba vrátí zpět na váš účet, protože je nepravděpodobné, že by někdo mohlo mít stejné číslo účtu jen s jiným kódem banky, ale pro klid kontaktujte banku, tím nic nepokazíte.

Nejnovější dotazy

Hezký den, rád bych zjistil, jestli je možné, abych získal eurovou hypotéku od banky v…

Dobrý den pane Krejčí, v České republice je možnost získat hypotéku v eurech velmi omezená…

Dobrý den, nešťastnou náhodou, jsem si dokázal zablokovat internetové bankovnictví, můžu si to sám nějak…

Dobrý den, pokud jste si zablokoval své internetové bankovnictví, existují různé způsoby, jak to znovu…

Dobrý den, jsem v insolvenci a rodiče mi chtějí darovat chatu. Je takový postup v…

Dobrý den, když jste momentálně v insolvenci, tak byste měli být velmi opatrní ohledně přijímání…