Dotaz:

Dobrý den, potřebuji nutně odblokovat internetbanking u Komerční banky. Momentálně jsem ale na služební cestě v zahraničí, co mám dělat?

Odpověď

Dobrý den,
pokud potřebujete odblokovat své internetové bankovnictví v Komerční bance, ale momentálně jste na služební cestě v zahraničí, doporučuji kontaktovat Komerční banku prostřednictvím zákaznické linky, která by měla být uvedena na vaší platební kartě nebo na webových stránkách banky.
Můžete se také pokusit kontaktovat banku prostřednictvím e-mailu nebo zprávy v internetovém bankovnictví, pokud to tato banka umožňuje. V tomto případě byste měli poskytnout své osobní údaje, aby banka mohla ověřit vaši identitu a pomoci vám s odblokováním vašeho účtu.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, rád bych se zeptal, zda-li Fio banka svým klientům nabízí spořící účet. Mockrát…

Hezký den, Fio banka nabízí svým klientům dva typy spořicích účtů: Fio konto a Fio…

Dobrý den, ráda bych zjistila, jakým způsobem mohu obdržet dodatek k naší smlouvě? Obdržela jsem…

Dobrý den, abyste se dostali k dodatku smlouvy, měla by SMS, kterou jste obdrželi, obsahovat…

Dobrý den, můžu dostat příspěvek na bydlení, ikdyž mám u banky hypoteční úvěr?

Dobrý den, ano, příspěvek na bydlení můžete získat i v případě, že splácíte hypotéku. Příspěvek…