Dotaz:

Dobrý den, nevím na koho se mám obrátit tak zkusím vás. Včera mi pravděpodobně ukradli telefon, tudíž teď nemám přístup do svého internetového bankovnictví, jak si můžu změnit číslo?

Odpověď

Dobrý den, navštivte pobočku vaší banky, detailně jim popište vaši situaci a požádejte zaměstnance banky, aby vám změnili telefonní číslo pro přihlášení do vašeho internetového bankovnictví. Případně vás následně navedou, jak máte dále postupovat. Přeji hezký zbytek dne.

Nejnovější dotazy

Dobrý den, ráda bych vypověděla svou  smlouvu o stavebním spoření, které mám sjednané u Raifky,…

Hezký den paní Kratochvílová, vezměte svou smlouvu a vydejte se do nejbližší pobočky Raiffeisen stavební…

Dobrý den, moje matka momentálně pobírá sirotčí důchod za mě, avšak já už jsem dosáhla…

Dobrý den. Chápu, že máte zájem dostávat sirotčí důchod “přímo na sebe”, abyste měla jistý…

Dobrý den, má banka (Komerční banka) mě kontaktovala, že potřebuje dodatečné informace ohledně několika mých…

Dobrý den, s přihlédnutím k opatřením proti praní špinavých peněz a financování terorismu (AML) je…